עיבוי שפתיים טבעי

עיבוי שפתיים טבעי – המדריך המלא

השאלה שתמיד נשאלת היא למה פתאום כל כך הרבה נשים מחפשות להגדיל ולעבות את השפתיים. האם זה רק בגלל סלבס כמו קיילי ג'נר ודוגמניות אינסטגרם אחרות? התשובה היא שרצון זה לא רק מונע מהרצון להידמות לדוגמניות אלו, אלא למעשה, המדע נותן הסבר תיאורטי קצת יותר עמוק, הנוגע לכך שהרצון לשפתיים עבות וגדולות נובע מהרצון להרגיש צעירות ובריאות.

עיבוי שפתיים טבעי – מה נרצה להשיג ?

מחקר משנת 2009 הראה שנשים עם שפתיים גדולות ומלאות יותר נראות צעירות מהגיל הביולוגי שלהן. אז בעולם של היום, אשר רודף אחר בריאות ונעורים, זה לא מפתיע שהרצון להשיג שפתיים מלאות וחושניות כבר מזמן לא טרנד והמגמה רק הולכת וגדלה.

החדשות הטובות הן שלפעמים טרנדים הינם זמניים, וכך גם מבחר האפשרויות שלנו. אם אינך בטוחה לגבי פתרונות קבועים יותר המערבים מחטים ואופציות פולשניות, תוכלי להינות מאפשרויות טבעיות יותר. כך בתחום עיבוי שפתיים, תוכל כל אישה לבחור את המראה הרצוי לה ואת הדרכים להגיע לחזון זה. יהיו נשים אשר יירצו שפתיים ממש מלאות ונפוחות, שיהיה קשה להתעלם מהן. אם גם את רוצה בסוג כזה של שפתיים, עיבוי שפתיים טבעי פחות יתאים לך. הגדלת שפתיים טבעית תתאים יותר לנשים שרוצות שפתיים מלאות יותר, אך גם גמישות ורכות. כלומר, תוכלי לראות במראה את מתאר השפתיים שלך, עם קצת יותר עובי. ננסה במאמר זה לפרוס לפנייך את האופציות האפשריות להשגת שפתיים טבעיות ולענות על השאלה איך להגדיל את השפתיים בצורה טבעית.

פילינג שפתיים

על מנת לעבות את השפתיים, מציעות מאפרות שונות לבצע פילינג. ההיגיון העומד מאחורי המלצה זו היא ששפתיים מתקלפות, סדוקות ויבשות ייראו קטנות יותר ממה שהן באמת, ולכן יש לטפל בהן ולהחזיר את הלחות החסרה להן. ההמלצה היא ליצור עיגולים קטנים על השפתיים באמצעות חומרי הפילינג, לשטוף  ולאחר מכן למרוח ויטמין C כדי להעניק לחות נוספת. ישנן גם המלצות להכין את הפילינג מפריטים הקיימים בכל מטבח כמו שמן קוקוס וסוכר חום כדי למנוע מהעור להתייבש. השימוש בסוכר עשוי גם לסייע לשפתיים סדוקות ולתת להן ברק שלא היה קיים קודם לכן. יש הממליצים פשוט לצחצח אותן באמצעות מברשת שיניים כדי להגביר את זרימת הדם ולבסס את צבען הוורוד. את מברשת השיניים יש לשטוף במים ולשפשף בעדינות את השפתיים במעגלים.

הימנעות מהתייבשות ושמירה על לחות

הידרציה היא פונקציה בסיסית, אשר תורמת לבריאות גופנו באופן כללי, ולא רק למראה השפתיים. עם זאת, הכוונה היא שיש לשמור על הלחות של העור, לרבות השפתיים אם באמצעות חומרים ואם באמצעות שתיית מים במהלך כל היום. מחקרים שונים מגבים עובדה זו, שכן הם מראים שכמויות נאותות של מים עשויות לשפר ולהדגיש את מראה העור, ואף לנפח אזורים שונים, כולל השפתיים.

התאפרי באופן שידגיש וימלא את שפתייך

אם את רוצה שפתיים בעלות מראה מלא יותר, אבל לא רוצה לשנות פיזית את השפתיים, תוכלי פשוט להתאפר באופן אשר ייתן לשפתיים את המראה העבה והחושני שאת משתוקקת לו. אפשר לעשות זאת בעזרת תוחם שפתיים, וציור קו עדין ממש מחוץ לצורת השפתיים הטבעית (לא רחוק מדי, מכיוון שאז זה ייראה מצויר ועשוי מדי) ואז מילוי כל השפתיים. השתמשי גם בשפתון נוזלי על גבי התוחם ולבסוף תוכלי למרוח גלוס שקוף באמצע השפה התחתונה למראה של שפתיים בעלות מראה מלא יותר. למרות שסביר להניח כי המראה המלא ייתקבל באמצעות כל צבע שתבחרי, ההמלצה היא להשתמש בגוון הקרוב ביותר לצבע השפתיים שלך, כדי לטשטש את הקו בין השפתיים לפנים.

בתחום האיפור ישנן עוד עצות שונות וחומרים נוספים אשר משווקים ונמכרים בחנויות השונות. המזל הוא שתעשיית האיפור והקוסמטיקה עוסקת במראה השפתיים העבות כבר זמן ארוך, כך שישנן אינספור עצות בתחום זה. נכון שאיפור אינו מוצר קבוע ולא יוכל להחזיק לאורך זמן, אולם ההרגשה הטובה שהוא יכול לתת לך לפחות ליציאה חד פעמית בערב יכול להיות שווה את ההשקעה.

תוספי קולגן והגנה מהשמש

עם הזמן וההתבגרות הטבעית שלנו גודל השפתיים יילך וידקק. לא מזמן נעשה מחקר אשר מדד את ההבדלים בגודל השפתיים בין שתי קבוצות גיל (האחת בשנות ה-20 לחייהן, והשנייה בקרב נשים בנות 60 פלוס) ובממוצע, נפח השפתיים ירד ב-25% בין קבוצות הגיל הצעירות והמבוגרות. אז כדי לוודא שיש לך שפתיים מלאות לאורך זמן, יש להשתמש בחומרים מונעי הזדקנות או לפחות להשתמש בחומרים כמו קולגן בעת שיגרת הטיפול היום יומי. קולגן הוכח כשומר על עובי העור, תומך בגמישות העור ומעלה את רמות הלחות הטבעיות.

כמו כן ההמלצה היא להשתמש במסנני קרינה, ובמיוחד במוצרים המכילים טיטניום דו חמצני ותחמוצת אבץ. חלק מהמוצרים  מכילים גם חומרים פעילים אחרים, כמו חומצה היאלורונית, המספקת עוד מגוון יתרונות בנוסף ללחות. המטרה בשמירה על השפתיים מפני נזקי UV, נובעת בין היתר מהרצון במניעת אובדן נפח, אשר עלולה להתרחש מכיוון שקרני ה-UV לא רק מאיצות אובדן קולגן אלא גם מעכבות את יכולת הגוף לייצר רמות קולגן נאותות.

סרומים ושמנים אתרים

אם כבר מדברים על חומצה היאלורונית, השבת החומצה לפנים ולשפתיים יכולה להיעשות גם באמצעות סרום. כאשר השפתיים יבשות, הן ישאבו עד מהרה את החומצה וייראו מלאות ועבות יותר. הסיבה לכך היא שחומצה היאלרונית היא מרכיב אשר סופח מים באופן משמעותי ומעניק לחות, אך יש לזכור כי היא אינה שומרת על לחות זו לאורך זמן. לכן, יש להשתמש בנוסף במוצרים לשפתיים אשר ישמרו על לחות זו ויעטפו את השפתיים במראה רך ונעים.

לדברי רופאים נטורופתיים, שמנים אתריים הם דרך פופולרית למלא את השפתיים באופן טבעי. הראייה לכך היא שאפילו מוצרים לא טבעיים משתמשים במרכיבים אלה בגלל תכונותיהם. ההצעה היא להשתמש בשמנים אתריים של קינמון, פלפל קאיין ונענע, שהם היעילים ביותר. (קינמון עלול להיות אלרגני יותר, ולכן יש לנסות אותו תחילה באופן נקודתי על הזרוע). שמנים אלה מעוררים בעדינות את השפתיים, מגבירים את זרימת הדם, ובכך יוצרים מראה "נפוח" ועבה יותר. מבין מגוון השמנים האחרים, לא נשכח גם את שמן המנטה אשר גורם לנפיחות בשפתיים וגורם להן להיראות מלאות יותר. שמן זה משפר את המיקרו סירקולציה בשפתיים ולאחר תחושת צריבה קלה הוא ישאיר אותן עבות ומלאות יותר.

תרגילי שפתיים

תרגילי שפתיים אשר תוכלי לבצע באופן סדיר ועיקבי יכולים לעזור להמריץ את ייצור הקולגן, אשר יעניק לשפתיים מראה עבה ומלא יותר. נוכל להמליץ על שני סוגי תרגילים עיקריים:

  • שריקה: התחילי לשרוק! כאשר את שורקת, שרירי השפתיים שלך הופכים להיות פעילים, באופן שיוביל את השפתיים להיראות מלאות יותר.
  • קמטי את שפתייך: קמטי את השפתיים כאילו את מתנשקת ושימרי על צורה זו למשך מספר שניות. חזרי על כך לפחות 10 פעמים ביום.

עיבוי שפתיים טבעי עובד בין השאר על כך שככל שהשפתיים שלך יהיו חלקות יותר, כך הן ישקפו ויחזירו יותר אור, מה שיגרום להן להיראות אוטומטית עבות ומלאות יותר. מעבר לזה שמירה על טיפול יום יומי, הימנעות מחשיפה לשמש, שתיית מים רבים ושימוש במוצרי קולגן וחומצה היאלרונית ישפרו את מראה העור כולו, יגרמו לשפתיים להראות עבות יותר ויעניקו לגופך את אותה לחות וגמישות הנדרשים לו.

לסיכום

ישנן דרכים שונות לגרום לשפתיים שלך להראות מלאות יותר בדרך טבעית, הכי חשוב לזכור שעל מנת לגרום לשפתיים להראות מלאות לאורך זמן נצטרך להקפיד בשגרה על שתיית מים מרובה, הגנה מקרני השמש, שימוש בקרמים שמעניקים לחות ומראה זוהר לשפתיים ולעור, שימוש בתכשירי אנטי אייג’ינג, ומומלץ להשתמש בפילינג לשפתיים כל תקופת זמן מוגדרת. השפתיים שלנו נוטות לחזור למראה הטבעי שלהן עם הזמן וחשוב לדאוג לטיפוח תמידי שלהן על מנת לשמור על מראה מלא, בריא ורענן יותר.

תוכן עניינים

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

הוראות לאחר הזרקת חומצה היאלורונית
בלוג
admin

הוראות לאחר הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים

הליך מילוי השפתיים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית אורך דקות ספורות והוא נחשב להליך זעיר פולשני. עם זאת, עלולות להופיע מספר תופעות לוואי מסוימות לאחר ההליך כמו נפיחות, רגישות בשפתיים וחבורות.

המשיכו לקרוא »
חומצה בשפתיים זמן
בלוג
admin

כמה זמן מחזיקה חומצה בשפתיים?

השפעותיה של החומצה ההיאלרונית על עיבוי השפתיים הינה זמנית, כך שסביר להניח כי תזדקקי לטיפולים חוזרים כל 6 עד 9 חודשים לערך, כדי לשמר את התוצאות באופן המיטבי. עם זאת,

המשיכו לקרוא »